پلاگین تری دی مکسپلاگین نرم افزارها

دانلود پلاگین RayFire 1.81 برای 3ds Max

برای تری دی مکس 2017 تا 2018

دانلود پلاگین RayFire برای 3ds Maxپلاگین RayFire

RayFire یکی از پلاگین های بسیار پرکاربرد برای سازندگان جلوه های ویژه در تری دی مکس می باشد که قدرتی باور نکردنی در زمینه ی تخریب آبجکت ها را داراست این پلاگین بر پایه ی قوانین فیزیک عمل کرده و شما با استفاده از این پلاگین می توانید تخریب های عظیم و شگفت آوری را خلق کنید, با توجه به اینکه RayFire از PhysX و Bullet جهت تخریب و انهدام استفاده میکند، قابلیت استفاده به صورت RealTime و Offline را به صورت همزمان در اختیار شما قرار می دهد. این بدان معناست که میتوانید بخشی از تخریب را که نیاز به پردازش بیشتر دارد به صورت offline انجام داده و بروی نتیجه کار به صورت realTime افکت های تخریبی دیگری را اعمال نمایید و هم اینکه از آن در ساخت بازیهای رایانه ای استفاده کنید, که ما در تریدی پرو این پلاگین تری دی مکس رو براتون آماده دانلود کرده ایم.

ویژگیهای پلاگین RayFire برای 3ds Max:

  • پشتیبانی از Texture های متنوع با سایزهای نامحدود بروی اجسام
  • RayFire میتواند تکه تکه کند، خراب کند، منهدم کند، ترک بیاندازد، له کند، منفجر کند، پودر کند و … .
  • استفاده از PhysX
  • تغییر شکل در زمان خراب شدن
  • انفجار اجسام بر اساس وجود یک جسم منفجره
  • ریختن اجسام بروی همدیگر، تکه تکه شدن اجسام یکپارچه بر اساس ساختار یک شکل ثانویه
  • و….

تصاویر زیبای از این پلاگین :

ویدیوی معرفی این پلاگین قدرتمند رو تماشا کنید:

5

نحوه کرک این پلاگین:

  1. پلاگین رو متناسب با ورژن مکس خود از پوشه setup نصب کنید
  2. فایل RayFireTool.mse رو از پوشه Crack کپی کنید
  3. فایل کپی شده رو در مسیر زیر جاگزین فایل اصلی کنید
  4. C:\Program Files\Autodesk\3ds Max””””\plugins\RayFireTool
  5. پلاگین فعال شد لذت برید.

9توضیحات انگلیسی دوره:

Fragment, destroy, demolish, wreck, break down, wreak havoc, blow up, burst, detonate, explode and do other similar things you have always dreamed of to do in Max…
NVidia PhysX Rigid Body support via RayFire user interface.
NVidia PhysX Force Influence Allows You to affect on objects in simulation by forces, space warps and mouse cursor. Glue allows you to glue objects together and break connections between objects during simulation. Several types of simulated objects: Dynamic, Static, Kinematik, Sleeping and Dead.
Entropy Bullet Rigid Body support via RayFire user interface. (Beta)
Interactive Demolition System. Creates dynamic simulation and demolishes objects accordingly to their material and collision strength. Each fragment can be demolished further with proper amount of collision strength.

7:  لینک دانلود


با حمایت مالی خود ما رو در رایگان ماندن سایت حمایت کنید

dl-1

فایل های فشرده قابلیت 5 درصد ریکاوری دارند

پسورد : 3dspro.ir


password : 3dspro.ir

منبع : تریدی پرو

1 8

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.23 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن